Meest gestelde vragen

Bij vragen of hulp staan wij graag voor je klaar. Op meest gestelde vragen vindt je direct antwoord op je vraag. Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Direct antwoord op je vraag

Kan ik langskomen zonder afspraak?

Ja, zeker. Kom vrijblijvend langs in onze winkel in Hardenberg. We zullen ervoor zorgen dat uw toestel gerepareerd wordt. Wilt u wachten op de reparatie? Maak dan online een afspraak of bel met een van onze monteurs.

Waar zijn jullie gevestigd?

Wij zijn gevestigd in het mooie Overijsselse stad Hardenberg.

Amiri Telecom
Lage Doelen 1b
7772BL Hardenberg

Hoe lang duurt de reparatie?

Dit is afhankelijk van de soort reparatie die uitgevoerd moet worden. Op onze website staat voor elke reparatie beschreven wat de reparatieduur is.

Kan ik een offerte ontvangen voor de verzekering?

U kunt vrijblijvend een offerte aanvragen. Kom hiervoor langs bij ons in de winkel of vraag online een offerte aan.

Hoe kan ik betalen bij ophalen?

U kunt in onze winkel betalen met PIN of contant geld. De factuur krijgt u direct per e-mail toegestuurd.

Meld u gratis aan als bedrijf voor TelefoonRepair Zakelijk

Als organisatie kunt u zich kosteloos aanmelden bij TelefoonRepair Zakelijk. Wij bieden vele voordelen en gemak voor uw organisatie. Klik hier voor meer informatie.

Wat zijn de voordelen van TelefoonRepair Zakelijk

Wij weten als geen ander hoe belangrijk het is voor een organisatie om hun werknemers bereikbaar te houden. Ook weten wij hoe omslachtig en duur het reparatieproces via de provider of producent is. TelefoonRepair kan daarom zeker iets voor u betekenen. Wij bieden u het volgende:

  • Uw eigen accountmanager (dus eigen aanspreekpunt)
  • Betalingen op factuurbasis
  • Reparaties klaar terwijl u wacht of dezelfde dag bij opsturen
  • Uitgebreide garantievoorwaarden
  • Uitsluitend gebruik van originele onderdelen
  • Haal- en brengservice

Wat is de kwaliteit van jullie onderdelen?

De kwaliteit van onze reparaties waarborgen wij door gebruik te maken van enkel originele onderdelen of als anders niet kan, OEM onderdelen. OEM staat voor ‘Original Equipment Manufacturer’ en is een fabrikant die onderdelen fabriceert met dezelfde kwaliteit. De onderdelen zijn rechtstreeks afkomstig van de fabrikant. Garant voor kwaliteit en voordelig voor de klant.

Hoe garanderen jullie uitstekende reparaties?

TelefoonRepair heeft ruim zes jaar ervaring in het repareren van telefoons en tablets. Dagelijks repareren onze monteurs met enthousiasme tientallen toestellen.

Heb ik garantie op de reparatie?

Ja, zeker. Wij bieden bij elke reparatie 6 maanden garantie. Mocht u problemen ondervinden bij het gerepareerde onderdeel dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Door de gebruiker toegebrachte schade valt buiten deze garantie.

Moet ik voor onderzoekskosten betalen?

Bij TelefoonRepair kennen we geen onderzoekskosten. Kom vrijblijvend langs voor advies of hulp met uw toestel. Tevens kunnen we een offerte opmaken voor de verzekeraar.

Kan ik vooraf betalen?

Als u de voorkeur heeft om vooraf te betalen dan is dat mogelijk. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.